ALLT GÅR I TVÅ HUNDRA

Jäklar vilken vecka och vilken helg. Allt går verkligen i två hundra, så jäkla snabbt och imorgon är det min stora dag!
Jag ska tatuera mig och börja praktiken. Får hålla tummarna att Skånetrafiken håller sig till sina tidtabeller annars blir jag inte glad!
Börjar min första dag med att börja 6.50 till 12.00. Vilket betyder att jag måste ta tåget 06.22. Jag kommer vara en zombie där på morgonen.
I helgen nu har jag dömt sjukt mycket, 2 matcher i fredag, 3 i lördags och 2 idag. Full fart och GOOOA pengar!
Igår raderade jag kontakter i min mobil också, blev från 242 kontakter till 155 kvar. :)
.
Mja, känner att jag varit usel på allt som heter blogg men ska försöka bättra mig!
.
Tänkte att jag kanske kunde ha någon frågestund och dagens outfit någon gång då och då!
.
Nu ska jag till hallen igen för att se killarna i Allvenskan möta Hallby och sen ska jag själv döma efteråt.
.

Skrev detta inlägget i förmiddags men laddades inte upp. Nu kommer det istället.

PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0