WHEN I SEE YOU LAUGH

Hej alla godingar!
.
Idag har det varit en fullspäckad och lärorik dag!
Jag började lite senare än vanligt och fick lite sovmorgon vilket var riktigt skönt!
Där var ett gäng från kommunal och facket, ser både negativt och positivt på det... går inte in mer på det.
Sen var jag hos syv, Irene för att bestämma vilka kurser jag måste läsa för att få behörighet till högskola i framtiden. Så där fick jag några lampor att lysa och förstod hur det hela fungerar.
.
Vi gjorde arbete om diabetes och sen fick vi testa att ta kapilär prov på varandra, skit häftigt och roligt! mm bara älskar denna linjen!
.
Nu ikväll var jag iväg och dömde lite handboll och därmed tränade jag inte idag. Imorgon står sjukgymnasten på schemat men först skolan.
PUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0