UTSLAG

Jag märkte igår att jag fått utslag kring hela hakan i ansiktet och ner lite på halsen. Inte röda utan det är mer som små små knott och så kliar de något fruktansvärt mycket. Det är jättejobbigt! och när jag vaknade så hade det blivit värre. Jag vet inte vad det kan komma från eller om jag ätit något jag inte tåler. ingen aning!?
.
När jag vaknade hade det kommit ny förbaskad snö, och tack vare snön så fungerar nu inte vår tv. Antagligen för att det ligger snö på vår anten.
,
Idag tänkte jag dra ner till gymmet, har inte varit där på typ 1 månad, allt med praktiken har tagit ut sin rätt. varit helt slutkörd när jag kommit hem där ifrån. samtidigt som jag har tappat min motivation helt. Allt känns tråkigt och mest jobbigt. Innan var det jätteroligt och skönt att dra till gymmet men nu är allt trist känns det som. men tänkte om jag drar dit idag kanske den roliga känslan kommer tillbaka, ska iallafall göra ett försök.
Måste käääämpa och träna mycket rehab denna veckan också eftersom HP har ledig hela veckan. Så jag kan göra dedär testerna snart. blir knasig annars!!
.
Hade lite problem med min tatuering inatt också, den gör förbaskat ont, och det gjorde inte den tidigare så förstår inte helt men det blir nog bra :) de var jobbigt hur man skulle sova, för att den inte skulle hamna i kläm eller vara för varm...
-
Innan jag drar till gymmet idag har jag tänkt påbörja min APL uppgift så jag inte sitter sista dagen och måste göra allt. Känns bra om jag kan göra klart detta i tid så jag slipper tänka på det! :)
PUSS!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0