TORSDAG

Idag skulle jag tränat handboll i skolan på morgonen, men när jag vaknade så kände jag hur tungt mitt huvud var, helt igen snuvad i näsan och halsen värke. Slängde iväg ett sms till min käre tränare och stannade hemma istället. Åkte med mamma till ett hemligt uppdrag som ni får reda på imorgon.
.
Har TVÅ hemliga saker som jag ska berätta inom kort, vill inte skriva ut det riktigt ännu. Men spännande ska det iallafall bli kan jag lova!
.
Sen skulle jag egentligen åkt till sjukgymnasten men så som jag mår så stannar jag hemma för att inte belasta mitt hjärta för ännu mer... trist men behövligt.
.
STRAX ska jag käka lunch med mamma här hemma och sen ska jag vidare på praktik. Måste dra mig igenom dagen för vill inte tappa mina timmar eftersom jag måste få ihop 120 timmar så är det viktigt att jag är där varje dag. Får kämpa ändå. det är ju roligt när jag väl kommer dit!
.
Börjat bli lite less på träningen och mitt knä, det är SÅÅÅ segt nu eftersom jag har en litenlitenliiiiiiten bit kvar innan jag ska göra mina tester och få lov att börja gå för fullt. EXTREMT SEGT, och det gör mig så ledsen och deprimerad. Gäller att inte ge upp och verkligen kämpa nu, nu har jag varit borta så länge så fixar jag lite till.
Mer om detta kommer de komma ett inlägg om imorgon.
.
NU - lunch och sen praktik.
See you later.
PUSS!

Kommentarer
Postat av: ASABs

Det är jobbigt för att man vet att man bara har en lite bit kvar men kämpa på honey !!:)

2012-02-09 @ 17:05:39
Postat av: Anonym

Skulle vara från mig !:)

2012-02-09 @ 17:06:28
URL: http://alicedagar.blogg.se/
Postat av: Gabbi

ja det är riktigt segt! men får kämpa på! :) hihi <3

2012-02-09 @ 22:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0