TATUERING NUMMER 2

Igår var det dags för sista praktikdagen. Jag har verkligen trivts så himla bra! jag är riktigt nöjd med vart jag hamnade. Jag var lite nervös i början, om man skulle trivas eller så. Men det var absolut inga problem!
Igår flätade jag en boendes hår, hon somnade nästan när jag stod och höll på med det, och blev så glad efteråt att hon ville att alla skulle se hennes år. Söta de där äldre!
Sedan frågade jag en annan dam om hon skulle vilja komma ut en runda, då hon bara satt på sitt rum hela dagen. Så jag tog henne i rullstolen och gick ut en runda i 20 min, snacka om en nöjd tant efteråt. Älskar att se den glädjen! hos de äldre! Det är så härligt!
När jag åkte ifrån praktiken så gav jag mina handledare lite gottis, den ena blev mycket mer gladare än den andra, eller hon visade iallafall det betydligt mer. Hon grät lite smått när jag sklle gå, Underbart! :D härligt. Då har man nog gjort ett gott intryck och de sa att de kommer sakna mig och ville ha mig som sommarvikarie nästa år. SÅ GLAD JAG BLIR! :D
.
Efter det så stack jag hem och vidare direkt till de stället som är mitt andra hem, idrottshallen!
Elitlaget lirade match och vann med härliga 10 bollar. miiiket bra..!
.
Idag var det då dags för min andra tatuering på mindre än 2 månader... här går det undan.. haha
Idag var det min älskade farmors tur, finns inte så mycket mer att säga.
Om ni läst tidigare inlägg så förstår ni varför jag valt att göra detta! Ni får bilder på den istället...
PUSS!







SLÄNGER ÄVEN IN EN BILD PÅ DEN PORSLIN SOM JAG HAR PÅ
MITT RUM OCH SOM JAG OCH FARMOR HAR MÅLAT TILLSAMMANS.
FAST DETTA ÄR BARA EN LITEN DEL AV ALLT
DET FINNS ÄVEN MASSVIS AV LÅDOR HÄR HEMMA SOM ÄR FULLA
MED ALLT FRÅN TOMTAR, LUCIOR OCH ANNAT FINT SOM MAN INTE KAN
HA UPPE HELA TIDEN... :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0