SILJA LINE GALAXY

MIN HELG FÅR NI I BILDER.
PUSS!


* nyklippt och sådär!
* hejade fram våra härliga töser till vinst mot Skuru!
* VINST!
* Åkte bil genom Stockholm centrum.
* liten del av Silja Line Galaxy båten!
* utsikten som vi kunde njuta av vid några tillfällen under turen!
* lite olika cider/alkoläsk som vi hitta i Tax Free. Som jag aldrig
smakat förut.
* lite spel automater som vi testade för att döda tid.
* avslutade turen med att se om jag hade kvar känslan av att sleva
glass sedan i somras, och jovisst! Jag minns det mycket väl.
Ser redan framemot den kommande sommaren med jobbet!
AVSLUTAR MED EN BILD. SÅHÄR SÅG HELA HAVET UT LÄNGS HELA VÄGEN.
DEN ÖVERSTA ÄR VANLIG OCH DEN UNDERSTA ÄR REDIGERAD. MEST FÖR
ATT JAG TYCKTE DET BLEV FRÄCKT NÄR JAG REDIGERAT DEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0