SEG SKOLDAG.

sitter just nu i skolan, ganska långtråkigt om jag själv får säga det. Jag är seg i huvudet idag men dock vaknade jag faktiskt utan skallebank vilket var otroligt skönt!
.
Pratat mer herr doktor idag och fick lite bättre besked, skönt! äntligen jag kanske kan bli av med de hemska bakterierna i tarmarna.
Idag har även yrkesvägledaren från skolan varit här och informerat oss om induviduella val, en hel djungel om jag själv får säga det! Jag blir bara mer förvirrad än jag var tidigare... Får nog bokat ett möte med henne själv så jag får säkert fast ställt för mig vad jag måste läsa vidare för att få behörighet till högskolan i framtiden.
.
Idag när jag kommer hem tänkte jag ta lite bilder på allt jag köpte i ullared och sen ska jag dra vidare och träna ikväll.
Helt ok måndag.
PLUS att jag kom på nu att jag faktiskt har samhällsläxa till imorgon som MÅSTE vara klar...pust!
PUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0