RESA

ja man kan tycka att jag precis varit utomlands, och det har jag ju faktiskt också. Men ändå längtar man dit heeela tiden! 
Jag var i förra veckan iväg med mina bästa kompisar och såg "en gång i Phuket" och den var riktigt bra! rekommenderas verkligen!
Jag har själv varit i Phuket och kunde ju relatera tillbaka till de jag har sett där, det var riktigt häftigt och filmen var både rolig, hemsk och romantisk.
.
Till de jag skrev i början så är resan till Spanien i sommar bokad! Drar dit med laget igen precis som förra året, bara det att en sak är inte den samma. utan att detta året kommer JAG själv att SPELA HANDBOLL där nere, vilket jag inte fick uppleva förra året. Kommer bli så jäkla häftigt och underbart på samma gång, ska blir riktigt skoj!
.
Innan var jag på gymmet och gjorde mitt där med käraste Julia, har redan bestämt med mamma att hon väcker mig när hon kommer hem från jobbet vid 9 tiden och så drar jag dit direkt istället för att sitta hemma och säcka ihop.
PUSS!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0