NYTT IN!

AHHHH SÅ GLAD JAG ÄR!
har omkring 100 unika besökare varje dag, vilket är jättemycket i mina ögon.. shit hade aldrig kunnat tänka mig det. Ni är ju sååå underbara!
.
Denna härliga Jeans väst hittade jag på Cubus, riktigt fräck och fin,
tyckte jag! 299:- kostade denna!
Halsduken tyckte jag var så underbar i färgen, jag älskar färger och
denna kommer vara en härlig färgklick till våren. Från Gina, 129:-
Jag vet att skorna inte är riktigt smart att köpa nu, men jag kunde inte
motstå dessa, så dessa goingar hittade jag på H&M, 399:-
detta hårspännet kosta 16 spänn på glitter för att det var 75% i hela
butiken. Helt ok pris. :) ordinarie = 64,50:-
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0