I LOVE SHOPPING

Slänger in bilder på shoppingen från Ullared men även jackan som jag gått och blivit kär i.
marinblå jacka från Gina Tricot.
helt nybyggda stugor på Ullareds stugby/camping. super mysiga!
härliga ord och jag har bara blivit kär i sådana! tycker de är så fina!
två sånna här trillade också ner i shoppingvagnen. Kommer sitta
super fint på mitt nya rum i nya huset.
denna snyggingen kommer också sitta utmärkt på min vägg sen.
gått och blivit tokig i "pippi"tröjor. uuuhm!
159:- spänn är ingenting och en vit och en marinblå slank ner!
lite prylar och 2 underbart bra eyeliner, 10.95:- HELT OK!
lite springbyxor och annat nödvändigt.
5 linne, 2 svarta samt vita och 1 gult. 39.90:-, helt ok jämnfört med
gina tricots 99:- linne som det går hål i snabbt.
ALLT FÖR MIG IDAG.
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0