HITTA ORD

världens bästa mormor som sprider SÅÅÅ mycket kärlek och glädje. När jag är ledsen så tittar jag på denna bilden och blir genast glad igen.
LOVE YOU BEST ♥♥
.
Jag var hos herr läkare i måndags också, har återfått mina utslag kring mun & näsa. Tycker det är jobbigt eftersom jag känner mig väldigt obekväm med mitt utseende när jag har detta skabbiga i ansiktet. Jag har nu fått en kur som jag ska äta i 2 månader. Det är tydligen de enda som hjälper och detta kommer jag i värsta fall behöva äta resten av mitt liv eftersom dessa utslag är kroniska(alltså återkommande resten av livet)... 
Så ser det ut och behandlar jag inte det direkt så utvecklas det bara och blir mycket värre. Kliar som tusan när man svettas och så.. jobbigt!
.
Häromdagen bakade jag vanligmuffins på praktiken, såklart glömde jag ta bild.
Tog istället ett härligt foto när vi dagen efter käkade semlor till fikan. uuush denna praktiken är INTE nyttig för min del..puh!
NU - dusch och kalas för bästa moffe i Danmark.

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

jag var 17, mitt lag började bli väldigt duktigt och jag tyckte att det bara handlade om att vinna mot slutet. var inte lika kul längre. så hade vi så många träningar att jag inte hann med skolan.

2012-02-16 @ 10:18:11
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0