HEMLIGHETER

fått reda på att jag glömt berätta vad jag hade för hemlisar.
Den första är att vi ska flytta, om allt blir klart med papper och sådant så skriver mina föräldrar på huset imorgon!
Detta har varit u luften ganska länge men jag har inte velat säga detta förrän jag säkert visste, och förhoppningvis säkerställs detta till 100% imorgon.
.
Imorgon är jag dessutom ledig och på fredag ska jag ha biomys med finfina vänner! ♥
Andra hemligheten är att min mamma har tatuerat sig, och jag vet om att min mormor läser min blogg så därför har jag inte kunnat skriva vad hemligheten var.
Ni får bild här. 
PUSS!

Kommentarer
Postat av: .

vart ska ni flytta någonstans? :)

2012-02-15 @ 16:40:23
Postat av: till : .

vi ska flytta till ett nytt hus här i Eslöv.

2012-02-15 @ 16:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0