FÖRELÄSNING OM KOST

Hej alla glada!
Idag har jag tränat i skolan på morgonen, varit en runda hos herr tandläkare, varit i plugget och sen en runda i stan med världens bästa Emma och fikat, därefter en runda till sjukgymnasten i Höör och till sist en föreläsning om kost som klubben höll i.
FULLSPÄCKAT med andra ord.
.
Hos tandläkaren så hade jag ett litet hål som han ville laga så det inte blir större, vilket sker i mars någon gång. HATAR DET! men i övrigt sa han faktiskt att jag borsta mina tänder jättebra... lite stolt över mig själv.
.
Även försökt ringa till enhetschefen på boendet jag hade praktik för att berätta om mina baskilusker i tarmarna så att de är medvetna om det.
Min lärare sa att det var tur att jag inte fick reda på det innan praktiken för isåfall hade jag inte fått lov att göra min prakik. TUR MED ANDRA ORD. sån himla "tur" att jag inte visste om det. För isåfall hade jag blivit tvingad att göra min praktik efter jag tagit studenten om 3 år.
pust,
.
Kost föreläsningen gick bra, mycket vettig information för oss som tränar handboll så pass mycket som vi gör. Skönt att få tillfrisknat minnet...
.
NU ÄR DET PARADISE HOTEL OCH BIGBROTHER SOM GÄLLER.
PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0