SJUKDOM OCH FÖR MYCKET SHOPPING PÅ KORT TID

NU ÄR DET SLUT SHOPPAT FÖR MIN DEL FÖR EN TID FRAMÖVER. totalt pank för tillfället, lite ångest över det.

Tur att jag ska iväg och döma lite idag så jag får lite pengar iallafalll...  haha jobbigt dedär med pengar.

 

 

.

Som ni förstått så var jag på Ullared med bästakompis Nisse och hennes föräldrar. Mysigt!

Vi bodde över från fredag till lördag, i helt nybyggd stuga. myyyycket mysigt! :)

Trivs så jäkla bra med dessa människor, helt underbara..!

Vi smällde två dagar i Ullared, och jag smällde 2000:- på massa saker, tänkte att jag slänger upp bilder på de mesta när jag har tid, alltså imorgon antar jag.

 

.

Haft huvudvärk och varit väldigt illamående de sista dagar vilket jag hatar så himla mycket. Har ju problem med min migrän och illamåendet gör det inte ett dugg bättre. Detta vet jag själv beror på att jag inte är klar med min APL uppg som ska vara inne IMORGON. och jag har skrivit 6 meningar just nu...

Jag vet själv och jag känner min egen kropp otroligt bra. och jag vet om att när jag inte gör sakerna i tid så får jag huvudvärk och på ett sätt så misshandlar jag faktiskt min egen kropp..

Men jag har verken haft ork eller intresse till att göra uppgiften. Så när jag har dömt så ska jag sätta mig ner och skriva klart hela och få den ur världen och kanske vakna UTAN skallebank imorgon! :)

 

.

I fredags fick jag också en vääääldigt tråkig nyhet!

Jag har tidigare berättat att jag blev magsjuk i Thailand. som tur var så kom det bara från ett håll och jag slapp att kräkas, vilket var riktigt skönt!

Jag har sedan jag kommit hem varit väldigt dålig och konstig i magen... Har tänkt lite på det men inte brytt mig så eftersom det inte har varit att jag har kräkts och därför har det inte stört mig så mycket mer än dessa förbannade magknipen som kommit med jämna mellanrum.

Jag pratade med min chef på sommarjobbet och hon berättade då att hon hade varit samma sits som mig för några år sedan och när hon kom hem hade de fortsatt så hade gått iväg och kollat sig, och mycket riktigt så hade hon kvar en sjukdom i tarmarna.

Så jag hade bokat tid hos min läkare för att få pencilin mot mina utslag i ansiktet, jag tänkte att då kan jag ta upp detta också eftersom det faktiskt började bli lite jobbigt.

Han berättade då lite om olika sjukdomar man faktiskt kan ha efter en utomlandsresa.

Jag skulle då få ta ett avföringsprov vilket var hemskt, så himla äckligt! och jag som vill jobba inom vården.... Men det var inget trevligt alls! men illa tvungen.

Och mycket riktigt så hade jag en sjukdom kvar i mina tarmar....

trist men sant.

 

.

Nej nu ska jag ta mina gympadojjor, pipan, korten, domarkläderna och traska upp mot hallen och döma litta.

PUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0