WINTER WONDERLAND

 
i helgen kom den första snön. kanske mysig att titta på men inte alls något jag tycker om egentligen. 
Jag tycker om snö när den håller sig i fjällen, men här nere kan den hålla sig borta. 
Det har dessutom kommit riktigt ordentligt med snö och det ser ut som den har bestämt sig för att stanna! 
 
Igår övningskörde jag i detta väder, bra erfarenhet och roligt. det gick som på räls! hur bra som helst. 
Idag gav jag mig ut på de dummaste man kan göra. Jag och Emma cykla till skolan, det gick bra men var kämpigt och tog 35 minuter ... men , vi lever! :-) 
 
 
På eftermiddagen kom morbror och hans fru på besök tillsammans med "knähunden" ... 
vi fikade och sedan gick vi ner i stan och titta på julskyltningen, dock var de inget speciellt alls... tråkiga Eslöv... 
 
 
När vi kom hem från stan och var stelfrusna så slängde jag och mamma ihop litta bullar och gott blev det! 
Det vankas lite jul även hemma hos oss faktiskt! 
 
såhär blev detta gudomliga resultat. Så goda blev det. 
eftersom varken jag eller pappa i familjen äter russin så var detta exemplet kanon bra! 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0