SKYDD TILL KNÄET

hejhopp! 
snön slutar aldrig falla, det kommer mer och mer hela tiden ... 
 
Här nere i Skåne är de inte speciellt duktiga på att röja undan snön, och istället för att salta så slänger man ut massa grus. Jag kan förstå att det är miljövänligt men inte människovänligt. 
Det är värsta isgatan på de flesta vägarna här i stan och det är totalt livsfarligt! 
egentligen borde jag vara smart nog att ta bussen men jag orkar inte klödda med det så jag cyklade även idag. 
sagt och gjort, jag trillade två gånger på dessa ISGATORNA ... slog mig faktiskt båda gångerna, men sånt är livet... jag lever iallafall ... haha 
 
Som jag har berättat så ska jag få ett skydd till mitt knä mot instabiliteten i knäet, och jag googlade igår och hittade ett skydd som jag ska iväg och prova ut i kommande vecka, detta skyddet ansåg tjejen på ortopedklinken var de bästa och det ser faktiskt riktigt stabilt ut! så det blir nog bra :-) 
 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0