FANTASTISKA FLICKOR

denna säsongen har jag börjat hjälpa till och träna flickor födda 2001 i klubben. 
Jag har blivit mottagen med öppna armar av Alla och verkligen känt mig välkommen från första början... 
Och därav trivs jag så förbaskat bra och flickorna är helt underbara och fantastiska! 
Det är facinerande över hur snabbt töserna fäster sig till en och visar förtroende och öppnar sig, härliga barn! 
I måndags hade vi lite "avslutning" inför julen, även om det inte blir så mycket vila för de flesta flickorna eftersom det skall spelas Lundaspelen.  
De mötte iallafall sina föräldrar i en match och seadn fikade vi allihopa... 
Det var jättetrevligt och roligt att ha så engagerade föräldrar dessutom, fantastiskt! 
 
Inte nog med att flickorna och föräldrarna är kanon så fick vi alla ledare en liten julpresent eller vad man ska kalla det. Såååå himla fint gjort. Blev jätteglad och faktiskt rörd, med tanke på att jag bara känt dessa personerna i ca 4-5 månader. 
och ännu en gång, STORT TACK! ni är helt underbara... 
hoppas jag får möjligheten att fortsätta hjälpa er i framtiden! 
 
 
skolan tar för tillfället riktigt mycket energi från mig... 
men, vilken tur att vi får våra betyg imorgon och sedan går vi på ett 
jullov som är sååå efterlängtat och välförtjänt! 
 
PUSS!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0