STOCKHOLM & FRISÖR

glömde ju berätta att jag har bokat resa till STOCKHOLM och vår fina huvudstad. 
jag och min pappas härliga kusin Jessica, som jag också var brudtärna till på hennes bröllop, vi drar dit och hälsar på underbara Jonas. 
Ska bli fantastiskt roligt att bara umgås med fina personer och njuta av huvudstaden. 
tummen upp för det! 
 
senare idag drar jag mig mot frisören också, klippa topparna och fixa brynen. 
jag har bestämt mig för att SLUTA färga håret, har faktiskt lite ångest över det. Men jag måste låta mitt hår vila, det gör fruktansvärt ont att dra slingor ur en mössa när jag har fått så långt hår, och sedan skulle det vara spännande att se min riktiga hårfärg, vilket aldrig har hänt eftersom jag har en farmor som varit frisör och som lekt och exprimenterat med mitt hår sedan ung ålder. 
Det kommer säkert bli sjukt fult när det växer ut, men jag måste leva med det, jag tänker ALDRIG färga håret brunt som många föreslår, för jag vet om att jag inte trivs i brunt hår, av erfarenhet.. hehe.. 
 
PUSS så länge! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0