RHODOS 2012 DEL 2

sol och stek nere vid poolen. solglasögon och keps på... 
 
en kväll som blev helt underbar, vi svettades fruktansvärt mycket men ack vad roligt vi hade! 
 
jag och finaste moffe i poolen för att svalkas lite.. 
 
redo för att käka i Rhodos, gamle by. 
ny klänning från Rhodos samt skor. jag älskar gult! 
 
gamla byn. myyyyysigt! 
 
ett brudpar! sååå fina.
 
lillebror på restaurangen, super fin och jättemysig stämning samt god mat!
 
jag kan inte beskriva med ord hur mycket jag älskar dig finaste mamma. <3
 
lite brun? 
 
McFlurry på Mcd där nere, mmmuuuums vad gott! låt detta komma till Sverige!
 
jag och äldsta kusinen samt andra kusinen. 
 
ännu mer soool. ååååh, älskar sooool! 
 
vi tittade på alla herrlandslaget matcher som jag nämt tidigare, och så plötsligt dök denna 
bilden upp överallt på facebook och nyhetssidor. 
jag tycker bilden är så klockren på våra kungligheter och det bästa av allt är att det just är
handboll som de går upp så mycket i! Fantastiskt att se våra kungligheter så engagerade! 
 
avslutar dessa bilderna med en bild på mig själv och min outfit när vi reste hem... 
 
PUSS!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0