RHODOS 2012 DEL 1

en trött lillebror som gjorde allt för att få mörker. Vi gick ju trots allt upp 04.00 på morgonen 
för att komma iväg till Kastrup, där planet lyfte vid 8 tiden. 
Utsikten från hotellet, och just här har vi en brandbil som var påväg med utryckning. 
De hade problem med bränder eftersom det var fruktansvärt varmt! 
bild på mig, första kvällen i min favorit klänning. 
 
Kusinerna och morbor kom och överraskade oss alla på Kastrup/flygplatsen, de hade
berättat att de skulle till Berlin på semester... Men ack som de lurade oss! Ingen av oss 
hade en endaste liten aning om att de skulle komma med ner till Rhodos... 
De hade till och med lyckats komma med samma flyg... Hur mys som helst! 
En del kalla drinkar slank ner på kvällen då värmen var helt sinnes. 
30 grader kl 23.00 på kvällen är man ju inte direkt van vid! 
 
Baileys införskaffades för att toppa kaffen med... 
 
jag och min helt underbara kusin, första dagen. Tycker bilden är så härlig då vi båda två
skrattar så glatt åt min mamma som tar kortet för att hon bränner fötterna på de varma
plattorna/marken....
Nedre bilden är tagen på min rygg efter endast EN dag på stranden, solen där nere var helt underbar!
 
ännu mer drinkar, när vi kollade på handbollsherrarna på någon bar så slank någon 
drink också ner. 
Nedre bilden svalkar jag mig med en glass, mums! 
 
 
 
 
checka hur varmt vi hade det!! 
 
avslutar del 1 av mina bilder med en bild på min fantastiska mormor, morfar och lillebror.
aarh vad jag älskar er! 
 
PUSS!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0