PÅ SNABBVISIT

varit hemma på en snabbvisit och har sovit hos Alice inatt. 
jag, Emma å Alice var i Malmö igår kväll och käkade gott på Jensens Bøfhus. hur trevligt som helst. 
vi alla insåg att det var allt för länge sedan vi hade setts och att skolan snart drar igång igen, det ger mig faktiskt lite ångest. 
Detta sommarlovet har varit hur skönt som helst även om vädret har varit lite sisådär. 
jag har gjort de jag velat och bara njutit. 
 
varit i Partille
spelat beachhandboll
umgåtts med underbara vänner och familj
varit och sett Magnus Uggla 
jooooobbat! 
 
Nu sitter jag hos Alice, hon är iväg och jobbar medan jag hänger vid datan och ser repriser från OS, handbollen. 
Vid 10 tiden tar jag mig mot stan och mot Lomma med Isabelle. :) 
 
PUSS!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0