MORGON BLOGGNING

händer väl inte allt för ofta att jag bloggar på morgonen då jag väldigt sällan har tid över på morgonen. 
men idag har det åskat och regnat något fruktansvärt, hundarna har skällt som galningar på smällarna och strömmen gick i hela huset imorse. pappa är inte hemma så mamma och jag fick fixa det på egen hand, jag lös med ficklampan i mobilen och mamma mecka. tyckte vi var ett riktigt bra team tillsammans... hah 
 
Jag har gloförhör idag och har faktiskt pluggat riktigt mycket, ändå sitter inte alla i mitt huvud än. 
hatar verkligen engelska. Men, man måste läsa det och tyvärr måste jag läsa en ännu svårare kurs också för att komma in på högskola, trist men tvunget! 
 
Idag har jag idrott, sedan spec idrott, dvs handboll och slutar vid 16 tiden, sedan drar klubbträningen igång 18.15, full fart och ingen vila. 
vill ni veta en sak? 
jag ser resultat på vågen och jag är såååå stolt över mig själv. hur mycket får ni reda på en annan dag. 
tränat fullt ut hela veckan, och det känns så bra och jag mår så himla bra! 
 
 
PUSS!
 

bild på mig i vår nya matchtröja, så jäkla snygg är den! 
 
Isabelle, jag och Alice när vi va på Malmöfestivalen och såg bästa Timbuktu. 
vi får inte glömma Emma som tar foto ;) 

glöm dina bekymmer, imorgon kommer nya! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0