IGÅNG

skolan har dragit igång och jag har en hel del att göra gällande träning och skola. 
även om skolan för tillfället är ganska slapp och vi gör inte så mycket, eller jo! det gör vi, men vi går inte så långa dagar. 
vi fick ett filmprojekt som skulle göras denna veckan, och jag och Emma och Jonathan valde ett ämne som vi tycker är roligt inom Vård och Omsorg, filmade i måndags och satte ihop allt vi kunde i iMovie programmet i datorn och sedan i tisdags finslipade vi lite efter skolan så vi är helt klara redan! och det känns så himla bra eftersom det ska vara klart på fredag och det känns kanon att vi redan är klara så slipper man stressa och tänka på det. 
Man lär sig liksom av sina misstag och i framtiden kommer jag nog försöka ha mycket bättre framförhållning än vad jag har haft tidigare år. 
Detta året kommer bli STENtufft! och det menar jag verkligen. Jag kommer inte ha tid till något annat än det jag älskar - handbollen. 
Det kommer vara skola, plugga, träna, döma lite handboll, spela match... puh! men jag brinner för det och tycker det är så fantastiskt roligt! 
Mitt knä mår bättre än någonsin efter operationen och jag bara ler. så himla glad över att det håller och vi får verkligen hålla tummarna för att det fortsätter vara starkt tillsammans med mig och min framtid. 
 
Idag ska vi ta lagfoto med klubben, vi ska få nya matchställ som tydligen ska vara super snygga och som klubben själv har designat, dvs att INGEN annan klubb har likadana matchställ som oss! fräckt. 
 
Dagarna flyter på, i helgen ska jag jobba två pass och sedan återstår bara ett pass, och det är när vi bommar igen kiosken för detta året... 
 
Jag har under denna veckan börjat äta riktigt bra kost, varierad, näringsrik och mindre fett, kombinerat med träningen till 100%. 
tänka sig att de kan ge resultat såååå himla fort!? 
(jag vet att det inte är bra att väga sig, men jag MÅSTE)... 
imorse visade sig att jag redan har börjat tappa i vikt, vilken LYCKA! 
fortsätter att kämpa och det blir ännu roligare när det visar resultat för det man kämpar för. 
 
Ha en fortsatt trevlig onsdag så ska jag göra mitt bästa för att ha en bra onsdag jag med. 
 
PUSSPUSS!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0