BEACHHANDBOLL SAMT OS SILVERMEDALJÖRERNA

Jag spelade beachhandboll. Det gick hyfsat för min egen del och laget kom till B-slutspel. 
 
Nu blir nog min härliga vän arg på mig, men denna bilden var så klockren. 
Finaste barndomsvän tillsammans med sin mamma på pakethållaren. 
Jag fick mig allt ett gott skratt iallafall och det vet jag att ni bjuder på! :)
 
I VIP hörnan tillbringade vi mycket tid, samma sak gjorde Herrlandslaget, som var i Åhus
för att visa upp sig och i Kristianstad för att spela träningsmatcher. 
Kan också berätta att jag sålde glass på jobbet till Mattias Andersson, som är målvakt. 
Och Jonas Källman och hans flickvän, som spelar kant. 
samt att Kim Andersson, Tobias Karlsson och Staffan Olsson var och åt i restaurangen på jobbet. 
Då blir man som liten igen och blyg.. haha 
 
Uppvisningsmatch inför fulla läktare, Sverige mot Sverige. 
 
privata skal fixade vi, de vänstra sitter på min mobil och det högra på pappas mobil. 
 
kubb turnering spelades, där Nisse och Issa stod för motståndet mot mig och Marcus. 
Nisse och Issa blev vinnare... 
 
veckan fylld med handboll avslutades med restaurang mat, samt att se på match 
mellan IFK Krisitianstad(som tog SM silver 2012) mot Flensburg (tyskt proffslag). 
Kristianstad stod till sist som vinnare, om jag minns rätt! 
 
PUSS!
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Kan du skriva vart du har köppt de där fotoskalen? och hur mycket kostade dem?

Jätte fina, är sugen på ett sånt själv!
:) Mvh Sara

2012-09-06 @ 19:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0