BACK ON TRACK

I,M BACK. 
tillbaka från Rhodos och tillbaka från jobbet även om jag har 6 pass kvar att jobba denna sommaren. 
3st denna veckan och sedan längre fram. 
Nu är man tillbaka i verkligheten igen, och det gäller att hitta tillbaka till rutiner och träning. 
Jag har satt upp nya mål och fått veta mitt skolschema. 
Så som det ser ut just nu, så kommer jag inte göra mycket annat än träna och plugga kan jag säga! 
Helt sinnessjukt schema men vad gör man inte? Jag måste stå på och fixa skolan för att komma vidare i framtiden. Så är det! :) 
Uppdaterar datorn just nu, men sedan ska bilderna läggas in och sedan ska ni få en hel drös med bilder från min sommar samt min semester nu. 
 
PUSS sålänge! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0