VINST

var i Lund idag och var med på uppvärmingen.
Jag kan spela och får spela men jag "kan" ändå inte för att klubben inte vill ge mig en ny matchtröja eftersom det bara återstår 2 matcher av serien.,, vilket jag tycker är jätte tråkigt eftersom jag har sett fram så mycket emot att få komma in på planen. men har ju inget direkt val... tyvärr!
istället får jag sitta med på bänken och hejja och se mina brudar vinna match efter match vilket jag bara njuuuuter av!
Nu ska våra två tränare dessutom gå ner 8kg i vikt då de har bestämt att för varje match vi vinner från då detta bestämdes så ska de gå ner 2 kilo, och sedan de bestämdes så har vi vunnit varje match, hur underbart är inte detta!?
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0