SKÄRTORSDAG & SHOPPING!

Idag var jag och Isabelle, min härliga barndomsvän uppe i ottan och avklarade ett SH' BAM pass med en härlig instruktör vid namn Malin.
Det är också Malin som fixat och trixat lite på min header här på bloggen. Tycker att ni kan kika in på henne blogg!
Malins
Därefter tog vi oss också igenom att gympass för att sedan cykla hem och duscha och ta tåget till Malmö för shopping!
Så vi kom faktiskt iväg redan vid 11 tiden och åkte sedan med min far hem vid 14.30. härlig dag i Malmö, och vädret gör ju faktiskt bara saken bättre!! Vi måste ju njuta så länge det varar eftersom det ryktas att det ska snöa hela påskhelgen, då ska jag spendera tiden på jobbet i härliga glasskiosken.
NYTT IN!
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0