PLUGG TRÄNING PLUGG TRÄNING...

som vanligt så består min vardag av plugg och träning.
Imorgon står det nationella prov på schemat, uppsats på svenska, men det ska säkert gå super bra för jag gillar svenska.
Imorgon är också det handbollsträning och helgen ska spenderas med härliga vänner.
Idag ska teamet spela semifinal mot Sävehof hemma, så vi ska in där och fixa som vanligt.
och så får vi hålla tummarna för att det blir vinst!
.
har sååå mycket att göra i skolan för tillfället, har inlämningar, prov, redovisningar och allt möjligt man kan komma på, och utöver detta har jag nationella prov i både svenska och matte... puuh!
45 dagar kvar tills jag tar sommarlov och nu måste man verkligen ge järnet och få allt klart så man kan få betyg som man är nöjd med!
här har vi taktilmassage i skolan, det ser ut som om jag är 10 år gammal
och ja... hemskt iallafall! 
filuren bredvid mig är härliga Ebba!
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0