KVARTSFINAL HANDBOLL, GÖTEBORG & DANMARK

tro det eller ej men vi hann med både handboll i Göteborg och kalas i Danmark samma dag.
Elitlaget och våra härliga tjejer spelar nämnligen slutspel i Elitserien i handboll, vilket ni kanske förstod. Och vi tog oss upp till götet och Västra Förlunda för att heja fram våra töser! och som tur var så knep de med sig en vinst och nu har de vunnit 2matcher av 5. (man ska vinna 3 matcher för att gå vidare till semifinal).
Sedan tog vi rallybilen ner till Danmark och kusinen som blev 17 år sådär lagom 1 månad efter mig och 2 månader efter min andra kusin.
Jag hade tagit med mig en tårta och det bjöds på morotkaka/tårta och den var kupiöst god! 
receptet hittar ni på denna härliga bloggen:  HÄR
.
Slänger in en bild på tjejerna och slutresultatet.
Sedan lite från bakningen och även där resultatet.
ENJOY!
PUSS!







DANMARK













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0