JOBBE DAG

idag övningskörde jag till Åhus och jobbet, när jag kom fram kände jag riktigt i hela kroppen hur träningvärken värkte i hela kroppen och hur jag hade spänt mina axlar när jag körde. jag fick titta mig själv i speglen och dra ner dem från nacken. Men det gick hur bra som helst att köra hela vägen från Eslöv till Åhus. Börjar bli lite stolt över hur duktig jag faktiskt är på att kontrollera ett sånt stort fordon, men ännu har jag mycket att träna på! kan alltid bli bättre!
Annars har dagen bara bestått av jobb och det kommer även morgondagen att göra, därav dålig blogging!
Första jobbedagen för detta året och det kändes inte alls som om det var 7 månader sedan jag var där sist. Men tiden går fort och jag gillar mitt jobb så himla mycket så det är ju tur!
För att vara Långfredag så hade vi faktiskt mååånga kunder även om det i stora perioder var väldigt trist och långtråkigt.
Extra roligt var ju att vi har fått in så himla måååånga nya smaker, jääklar vad frestande, man vill ju smaka alla! jag tog en tesked och smakade några av dem. Hade intalat mig själv att INTE äta en glass för jag måste verkligen tänka på min kropp och vikt. Jag klarade det, jag käkade ingen glass! stolt, verkligen!
tog mig istället en kopp kaffe med en liten skvätt mjukglass, det förtjänade jag faktiskt!
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0