GLÄÄÄÄDJE OCH EN HEL DRÖS GLÄDJETÅRAR, OFATTBART!

oj oj oj.
varit jättedålig idag, snorar och håller på här hemma.
dock tog jag mig till sjukgymnasten idag för jag har inte varit där på 2 veckor.
Jag insåg efteråt att de var ett bra beslut att åka dit.
jag blev nämligen FRISKFÖRKLARAD!
skulle springa jättemycket i en korridor och jag höll seriöst på att få andnöd. riktigt jobbigt när man är så förkyld men jag gjorde mitt bästa och sen sa sjukgymnasten: då får jag säga lycka till och hoppas det går bra i framtiden...
jag förstod inte riktigt, jag frågade tillbaka: vadå!? ska jag inte komma hit mer och sen skrattade vi tillsammans.
det var en oehörd lycka att gå där ifrån idag. uuuh så glad jag äääär! :D
.
ca 1år och 7 månader sedan mitt korsband inte ville hålla ihop mer och ca 11 månader och 3 veckor sedan jag blev opererad. och jag är så stolt och glad över mig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0