ETT ÅR UTAV REHAB OCH ENORM KÄMPAINSATS

Idag är det 1 år, 365 dagar, sedan jag låg på opertionsbordet nere i Trelleborg och världens bästa kirurg, Iannis satte ett nytt främrekorsband i knäet på mig och även gjorde vid min förstörda menisk.
Jag är så stolt över mig själv, jag har gått igenom så himla mycket som jag inte själv valt.
jag har fått strunta i vissa saker som jag velat göra och jag har blivit tvingad till att göra vissa saker som jag inte hade velat göra. 
Jag har aldrig tappat suget helt och jag har fortsatt kämpa som ett djur även om det ibland har varit som att dra ett släp som väger ton. 
Ja det har varit en tuff väg men jag är så himla stolt över att jag har klarat mig igenom det och står där jag är idag.
Starkare än någonsin.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0