ÄLSKAR POSITIVITET OCH GLÄDJE

jag bara älskar att få glädjande besked och vara glad i skolan och hemma.
Det har jag varit den sista veckan och livet blir så mycket lättare att leva då.
det är ju så himla tråkigt om man ska gå runder och vara ledsen och arg jämt.
i måndags på träningen hade jag samtal med min tränare och det är så gött att verkligen vara tillbaka och sätta upp riktiga mål och träningsprogram för att nå så långt som man vill.
jag vill detta så himla mycket och är såååå taggad för att ge järnet.
sommaren 2012 kommer bli tuff som gatan men jag tänker ALDRIG ge mig.
VILL MAN SÅ KAN MAN!
det ska jag verkligen bevisa och det har jag också gett mig f*n på att jag ska.
i augusti kommer jag vara i absoluta toppform!
om jag inte är i toppform i augusti så har jag bara mig själv att skylla.
dags att sätta igång!
bjuder på en av mina favorit bilder!
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0