VÄRME

Vi har det så jäkla bra! Allting är underbart och vi njuter till max. Bättre semester får man leta efter!
.
Idag drog lillebror och pappa ut mig och mamma på världens Berga klättring, ner till en strand, 3 stränder från vår egen. Det var en utmaning men häftigt, när vi kom fram till målet så var vi nästan helt ensamma på en helt underbar strand, helt utan stenar. Underbart!
.
Har glömt berätta att vi har haft en hel del besök av lite olika små djur.
Det var för någon dag sedan då vi hittade en stor spindel ( i mina ögon stor, ca 2-3 cm ) pappa dödade denna med en bit papper och skulle spola ut den i toaletten... För det första vill den inte åka ut eftersom toaletterna här är som de är och man får ju egentligen inte lägga papper där. När han står och kämpar för att den ska åka ut, så hittar han en annan goding på golvet, under soptunnan... En kackerlacka... Så då fick vi ta ut den, dessa får man nämligen absolut inte döda!!
På eftermiddagen står jag i duschen och då kryper det runt en stor tusen foting på golvet.. Jag går i panik.. Ja ni kan nog tänka er själv hur det såg ut! Haha...
Sen springer det ju runder massa hundar här som inte alltid är så mysiga...
.
Imorgon ska vi ut på en båttur med familjen Alfons och Ahlberg. Snorkla och njuta, det blir nog mysigt! :-)
.
Ikväll ska vi äta på en reggae restaurang, så får vi se hur det blir.

PUSS på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0