TISDAG 6/12


SÅHÄR KNASIG BLIR JAG AV MATTE!
usch fy blä, vad jag är less på matte, har en riktigt dålig mattelärare och sedan min förra mattelärare blev mamma ledig så har jag inte räknat ett enda matte tal, så ska ju bli spännande att hur detta provet går, har väldigt mycket press på mig eftersom jag MÅSTE somsagt klara det.
Jag var hos frisören och färgade håret och fixade till de slitna topparna. Efteråt hade jag en super snäll pappa som inte tyckte jag skulle cykla hem i regnet så blev hämtad =)
Tänkte slänga in en liten kommentar om Sveriges insats mot Uruguay. Jag tyckte den var riktigt usel, alltså seriöst.. Danmark vann mot Uruguay med 36-10 och har dubbelt så många skador som vi har. Sverige vinner bara med 31-14 och spelar som ett gäng jagvetintevad i första halvlek. När jag ser att de är så dåliga så undrar jag var den Svenska handbollsvärlden är påväg? Att Pär som är förbundskapten inte reagerar starkare, han säger efteråt att de inte trodde de skulle bli såhär.och de satsade mer på Kroatien matche, MEN vadå ? så man lägger en match bakom sig innan man ens spelat den? vad f*n är det för inställning? Enligt mig är den raktåtsatan att tänka så! väldigt dålig inställning och ni ska representera SVERIGE!? 
Vi får bara hålla tummarna att de gör en extremt stor förändring och förbättring mot Kroatien iallafall!
Ja, där fick ni min åsikt också...
här är en bild på våra handbolls tjejer som firar sitt EM silver!
Här är en bild på våra handbolls tjejer som firar sitt EM silver.
En annan väldigt rolig sak är att jag startade denna bloggen för att få skriva av mig lite känslor och tankar, för att ni ska kunna läsa och se vad jag hittar på i min vardag. Och sen en annan sak, som ni snart får reda på! 
Idag när jag kolla statistiken så har jag hela 204 besökare!!!
Detta är helt unikt för mig, jag hade inte en tanke på att så många ens skulle klicka sig in och titta, jag vet inte hur många som läser eller som bryr sig, men att man ens tar upp sidan betyder väldigt mycket. 
Är såå glad att så många redan vill läsa. SÅ ROLIGT! verkligen..
KÄRLEK TILL ER ♥
NU - Danmark - Kroatien, ska bli spännande o se vad den matchen bjuder på!
LOVE
gabbi

Kommentarer
Postat av: lena

sidvisningar eller unika besökare? :)

2011-12-06 @ 21:15:17
Postat av: Gabbi

Unika besökare, jag hade 250 sidvisningar :-)

2011-12-06 @ 22:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0