ORKAN & BÅTRESA

Hejhopp!

Hoppas ni allihopa hade en bra julafton! För det hade jag, mamma och pappa hade lyckats smuggla med en lite julklapp till mig och Emil, trots att vi hade bestämt att vi inte skulle ge varandra nått. Jag fick örhänge, i samma märke som ringen jag fick tidigare av mormor&morfar. Blev jätte glad! Och lillebror fick silver armband och halsband. Som han också blev jätte glad för!
.
Dock har det inte slutat blåsa och vi ska åka speed båt in till fast landet idag... Vi får se hur detta kommer gå.. Sen har vi tids press också för när vi kommer till fast landet så står det en buss och väntar på oss där. Det blåser inte lite, men kanske inte orkan. Men havet har tagit hela stranden med sina enorma vågor!
.
Sen ska vi vidare till Koh Chang, det blir nog hur bra som helst!
.
Inatt hade vi ett annat rum, min säng var sten hård och de spelades musik på en pub lägre bort till klockan 04.00, som hördes tydligt till oss. Där mellan avfyrades jätte många stora raketer. Nu tänker ni kanske, ja vadå? Men dessa raketer är så mycket större än hemma och låter mycket mer! Sådana smäller de av efter varandra hela tiden nere på stranden...
Aja!
.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0