NERVÖST

Nu börjar det dra ihop sig...
Jag har suttit och gjort alla mina sista inlämningar och pluggat till ett SH prov som ska skrivas idag.
.
När jag kommer hem från skolan står det packning, städning och fix inför lussevakan!
Nu återstår det bara och om jag lyckas göra allt detta innan jag ska iväg.
Imorgon så åker vi från Eslöv vid 7 tiden på morgonen, och planet lyfter från Kastrup ca 11.00.
SKA BLI SÅ UNDERBART!
'
Jag har aldrig längtat så mycket till en resa som jag har gjort till denna. Det beror nog på att jag har haft så mycket att göra i skolan och för att jag jobbade hela sommaren.
Blir nog inte mycket mer bloggande innan vi åker. Men vi hörs nere från Thailand!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0