LÖSENORD

Inom kort så kommer jag sätta ett lösenord på bloggen. Anledningen kan ni få reda på senare.

NI SOM VILL FORTSÄTTA LÄSA (DE KOMMER HÄNDA EN GREJ SOM NÅGRA KANSKE GÄRNA VILL FÖLJA) DÅ TYCKER JAG ATT NI KOMMENTERAR DETTA INLÄGGET MED NAMN OCH MAIL SÅ KAN JAG SKICKA LÖSENORDET TILL DIG SEN NÄR DET BLIR AKTUELLT. ELLER SÅ GILLAR NI MIN STATUSFACEBOOK SÅ SKA JAG FIXA DET!






Sitter nu i skolan och lite dö tid, eftersom jag skrev mitt idrott och hälso prov på handbollsträningen så blev inte träning för min del imorse. Men detta är utmärkt tid till att göra klart de sista inlämingarna jag har så slipper jag sitta hemma ikväll och göra det. BRA!




LOVE
gabbi







Kommentarer
Postat av: Mathilda (Nisse)

Jag vill :D

2011-12-08 @ 13:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0