IBLAND HADE JAG VELAT VARA EN BLÄCKFISK!

rubriken säger kanske det mesta!
Idag hade jag velat vara på tre ställen samtidigt!
1. idol finalen i Globen
2. se landskampen mellan Sverige - Danmark i Brasilien.
3. se Eslövs HF - Rimbo i plasthallen.
Men människa som jag är så kan jag inte dela på mig, tyvärr!
Idol finalen är min pappa uppe och ska titta på, där jag oxå hade fått vara.
landskampen mellan sverige och danmark hade varit extremt mäktigt att få se live, men så är det med all handboll! kanske slänger in en kommentar om matchen senare!
och eslöv - rimbo hade varit rolig att se eftersom rimbo killarna är så roliga att titta på och lirar sjukt rolig handboll!
Idag så har jag gjort prov på andningsorganen i skolan, det gick faktiskt bra, så nu har jag bara 2 inlämingar kvar att göra klart i helgen och plugga på samhälle så jag klara de provet på måndag. SEN är jag helt fri från att bli stressad av läxor och prov. SKÖNT!
Ikväll blir det myskväll med lillebror, tacos och godis. Imorgon står de döming på schemat och sedan hålla koll på mina töser som är uppe i Götet, Kungsbacka och spelar USM steg 3!
En bild från Spanien i somras, på laget! ♥
LOVE
gabbi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0