FODELSEDAG

Hello!

.
Vi mar underbart allihopa. Vet inte exakt hur varmt vi har det har men ska idag forsoka hitta en termometer sa vi kan halla koll pa varmen i vattnet samt luften.
Vi har borjat bli bruna ocksa, kan stolt saga att jag ar den enda som inte har brant mig!!! otroligt..
.
Igar hade vi en liten fodelsegris i familjen, pappa som fyllde 43 ar. Vi hade inte hunnit fixa nogot att ta med till resan, alltsa present, for pappa ar som han ar och har ju koll pa allt som landar i resveskan. Sa vi hade hittat ett konditori, dar det fanns otroligt fina tartor. Sa mamma fick smussla pengar fran pappas planbok under dagen och jag och Emil drog en logn att vi skulle ga en promenad pa stranden, da vi istallet gick och kopte en tarta. Sedan overraskade vi pappa med denna nar vi kom upp fran stranden. Tyvarr sa smakade inte tartan lika gott som vi trodde och som den sag ut att gora.. hahah. Vi kom fram till att Thailand inte ar sa bra pa det dar som kallas baka... joo.. utseende massigt men inte smakligt.
.
Ja... finns inte sa mycket mer att saga an att vi har det jattebra och vi allihopa mar som fisken i vattnet. Imorgon ska vi forhoppningsvis ut pa en bat tur runt on har.
.
Det marks att det snart ar jul aven har, eftersom de smyckar ut ALLT med massa ljus och grejer, mysigt faktiskt!
Sa innan jag glommer det sa onskar alla i Familjen Wihlborg dig en God Jul. =)

PUUUSSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0