DÖDENS DAG

Idag gjorde jag mitt matteprov, det gick nog bra. Jag är glad om jag får ett godkänt iallafall! Med tanke på att jag har väldigt svårt för matte, vet inte varför men är verkligen dum när det gäller matte...
Idag har även en tjej som heter Hanna "skuggat" mig i skolan, hon har gått med oss i VO för att se vad vi gör i skolan och kanske bli mer intresserad av denna linjen/utbildningen. Vi hade venprovtagning idag, tog blodprov på varandra, fast på lossas!
Jag har sååå mycket att göra i skolan, jättemånga inlämningar och det stressar mig något enormt mycket! Jag hatar att ha så mycket att göra.. Får dålig sömn och ofta huvudvärk när jag har mycket i skolan och mycket prov. Och det är de värsta man kan få när man verkligen måste kunna fokusera och koncentrera sig på lektion. Jobbigt...
Här har ni en bild på mig innan jag blev skadad. Tänkte berätta lite mer om min skada en annan dag!
Idag har jag handbollsträning men får tyvärr lägga den åt sidan och satsa på mina läxor. Det är något som händer väldigt sällan, men jag måste priotera mina skola, tyvärr!
Ikväll kommer mina underbara kusiner och ska fira min pappa. Så blir lite mys!
PLUGGPLUGGPLUGG!

prezi hjärtat

fallbeskrivning hjärtsjukdomar

plugga idrott o hälsa

Andningsorganen

intruduktionsklassen sammanfattning

socialpolitik VO

farmakologi

samhälle

 

Jaa.. jag har att göra!

 

 

LOOOVE!
gabbi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0