DET FINNS EN MENING TILL ALLT

hallöjj!
Började skolan 8.05, då var här en dam och pratade om vad en biståndshandläggare gör. inte så intressant om jag själv får bestämma.
Ikväll är det handboll på tv, Sverige-Elfenbenkusten på tv4 kl 18 tror jag! Spännande.
Sedan dra vidare till min egen träning för att göra mitt där.
Där emellan ska jag få tid till att plugga lite, har sååå mycket att göra, 3 prov denna veckan bara... bara att bita i de sura äpplet och kämpa på eftersom man får en underbar belöning sen!
Om ni är inne och kikar på min blogg kan ni ta en titt på min käre väns blogg också tycker jag.
Lina Lindwall heter den underbaringen!
http://liindwallliina.blogg.se/
LOVE
gabbi
Här har vi Ebzi Lina och mig - söööta!



och här har vi skönheten Lina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0