ANDRA ADVENT

Har varit på julbord ute på Hurva Gästis, själv gått lucia och tomtat där för några år sedan så det var mysigt att se detta igen, man blev lite sugen måste jag säga!
God mat, julmust och lite tomtegröt på det var en bra början på denna julen! :D
När vi kom hem så bytte vi lite klappar, gav några till mamma, pappa, lillebror, mormor & morfar. Fast ingen visste om det, och sedan fick jag lite av mormor & morfar och lillebroren min.
Nu ska jag titta lite tv sedan kallar min sköna säng!

LOVE


finaste och vackraste luciatåget!

tomtefar, tomtemor och alla fina små nissar!
Georg Jensen
Daisy ring.
rutig pyamas!
och min mormor hade stickat detta till mig! sååå glad! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0