48 DAGAR TILL MIN FÖRSTA TATTO!

48 dagar kvar tills denna krumiluren sitter fast på min kropp, på min fot!
Tanken är att den ska vara något i denna stilen, dock inte exakt lika dan. De får bli en hemlis tills dess tycker jag! 
Jag längtar iallafall otroligt mycket tills jag äntligen ska få göra min första tatuering. Har alltid blivit nekad till att pierca mig i ansiktet och sånt, av mina föräldrar. Och jag kan faktiskt förstå dem. Men nu ska jag äntligen få en tattoo och det ska bli spännande att se resultatet sen!
Många har reagerat på att jag ska ha Emil på foten, och NEJ det är INTE min pojkvän. Utan min älskade lillebror, jag tycker det är fint att ha sin familj på kroppen. Jag menar hur jag än gör så kommer Emil alltid till att vara min lillebror och det kan man aldrig komma undan!
Idag steg jag upp och tränade handboll i skolan, sen hade jag Samhälle och efter de slutade vi för dagen eftersom lärarna har någon planerings dag. UNDERBART, det behövdes!
Jag har prov i matte onsdag, idrott o hälsa på torsdag, andningsorganen fredag och måndag har jag Samhälle. JAG MÅSTE KLARA ALLA PROVEN, hinner nämligen inte göra omprov eller något sådant! Men de ska jag nog fixa!
Skulle dragit iväg till gymmet också en runda, men plugget går absolut före nu!
Nä, nu måste jag kila, ska till frisören och bli lite fin i håret. Ska bli super skönt!
och det känns alltid tryggt att gå till frisören för har världens bästa och hon är så duktig så är inte ett dugg nervös för att de inte blir bra!
LOVE
gabbi

Kommentarer
Postat av: stephanie madeleine

Hemligheten bakom blogg är ganska enkel man blir tipsad av andra :)

2011-12-06 @ 23:37:41
URL: http://stephaniemadeleine.webblogg.se/
Postat av: gabbi

ja absolut! :)

2011-12-07 @ 08:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0