10 DECEMBER

Är så glad att så många vill följa vår resa nere i Thailand. Vi åker somsagt på Tisdag, längtar otroligt. Ska bli så skönt att komma ifrån detta skitväder här hemma, åka ifrån Jul och Nyår är något nytt vi testar, men jag tror att det kommer bli super bra! Tanken med att blogga från Thailand är att kanske försöka minska telefonsamtal och sms. Ett mer ekonomiskt sätt att ha kontakt med Sverige. =) hähä.
.
Idag är mina underbara lagkamrater uppe i Kungsbacka för att kriga sig vidare till steg 4. Jag sitter här hemma och håller tummarna... Om de tar sig vidare från detta steget så kommer jag kunna vara med och spela steg 4 och det skulle vara så jäkla roligt! Eftersom jag bara har spelat ett USM.
.
Pluggar som en galning, snart iväg och döma lite handboll och sedan 20års fest i kväll. En mycket bra lördag enligt mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0